15/12-09

Vaknade utav att pappa ringde, han brukar ju ringa mig på morgonen eftersom jag inte kommer upp ur min varma och sköna säng ! När jag väl hade satt på mig kläder och sminkat mig lite så skulle jag gå upp till vårat stora hus, DET VAR SNÖ UTE !  Nej men jag har ju inte ramlat idag heller. hahaha..

I skolan var de väl helt okej, chill typ! Men vi hade lunch och då träffade vi Thomas, han kom till skolan, gick ut och rökte lite med honom sedan gick vi in i skolan.. pratade lite, efter det så gick vi ut igen men vi hade ingen tändare, gick hem till Thomas för att hämta en, det var då allt hände! SNÖBOLLSKRIG ! fyfaan vad jag blev blööt! han puttade ner mig i snön sen sprang han där ifrån, TÖNT!
Men WHAT EVER, imorgon ska han allt få se, hahaha..

När skolgången väl var slut började jag och Ronja röra oss mot Coop eftersom hon vunnit 100 kr där..
När vi väl hade köpt upp pengarna gick vi ut, vi köpte en tändare då med * SKÖNT * 
Vi ställde oss på sidan utav Coop, Ronja öppnade sin munn och gav en stooor  rap! Gubben som stog precis brevid oss kollade på mig med en konstig blick, De ända som kom upp i huvudet var: DET VAR INTE JAG! Han kollade på mig och sa, men de gör inget, de är okej! Ronja började bara skratta och sa att de var jag, men då sa jag till gubben: MEN JAG KAN INTE ENS RAPA, SÅ DE VAR INTE JAG !  sen sa han; De är okej..
Efter det gick han in på Coop, inget mer med det !

Nu är jag hemma från utbildningen, fett skönt. Hade ont i huvudet och halsen under hela tiden. Men annars var det nog helt okej ! Men nu ska jag ut och röka i snön..
ha det bra, puss !


( Om man har tråkigt, måste man göra det kul, Right? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0