Torsdag..

Förlåt om jag inte skriver varje dag, men ibland hinner jag inte och ibland orkar jag verkligen inte, så förlåt!
Igår somnade jag vid 20.00 på ett ungefär.. Gick i skolan på dagen sedan åkte jag och mamma och handlade lite till jul, kollade på lite julklappar och hade lite tid tillsammans.  Det var mysigt!
Efter det åkte jag direkt till Josefin, skulle färga hennes hår! Emma var där också, det vra roligt tyckte jag.
Håret blev bra och fick lite tid tillsammans med dem eftersom vi inte går i samma kläss längre blir det att vi inte umgås lika mycket, men de kan ju bero på mig också eftersom jag gör massa annat med, men förlåt för de!
När jag väl kommit hem från Josefine så somnade jag nästan direkt, var otroligt trött! så la mig då.. Skönt att somna tidigt för en gångs skull!  

Idag har jag väl bara varit i skolan, kom nyss hem från utvecklingsamtal på Munken! Måste få bättre självförtroende och självkänsla! Men men, What ever, de kanske kommer någondag.. vem vet !
Juste nu sitter jag framför elden och bara njuter utav värmen som kommer, smyger sig in i kroppen! Underbart skönt och varmt!

Men nu ska umgås lite med familjen, ni får ha det bra så hörs vi senare!
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0