i´m back..

Förlåt för att jag inte skrivit, men haft annat för mig.. Men nu har jag fått tid att skriva lite skit igen!
I förr igår var det en så J*vla rolig dag! Ronja blev "graabad"  på rumpan, det var as roligt, vi fick vindruvor utav han också.. han frågade om vi hade kille (ronja halv skrek) ^ JAG ÄR FÖRLÅVAD^ Jag började skratta, sedan kollade han på mig och sa: Men du då, har du kille? Jag : Jaah, jag är nog snart förlovad! * Med ett stort leende på läpparna* När vi väl hade sagt de bad han oss att dra, haha... efter det skulle jag och ronja gå mot Gina, vi ställde oss där för att äta upp vindruvorna men Ronja fick sin chock då! Det kom en tant fram bakom henne och sa: Ursäkta, men står ni i kön til bankomaten? Ronja: AAAAAAAAAAH !   * Hon hoppade till och skrek som om hon skulle dö eller någonting, de var så skit roligt.
Allt de där tog oss 5 min, och när vi gick igenom "fruktstånden" så ropade flera stycken på oss, men mer roligt än att Ronja skulle bli "graabad" fanns ju självklart inte.. efter allt så drog vi oss hem, vi satt och tog biler på tåget och hade de roligt, tror inte jag skrattat så mycket på länge. Tack Ronja! Men iallafall...

Idag: Skoldagen var helt okej, skulle börjat08.15, men tog en liten sovmorgon till 10.00 eller vad klockan nu var när jag kom till skolan. Efter de så drog jag och Ronja oss hem och var helt skul efter skolan. Sedan skulle min kille komma till mig när han slutat, men synd som de var slutade han klockan 16.00 egentligen men han fick gå klockan 15.00 istället, då blev jag glad ! Han och jag har haft de mysigt ikväll, men nu ska jag nog ringa honom igen, men ni får ha de bra.. puss !

 
( nu finns de inte några fina blad längre, för nu kommer kylan och snön)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0