God Jul !

God jul alla. Jag hoppas ni haft det lika mysigt som jag har haft det.
Vaknade klockan 10.30, Ringde killen på en gång och sa God Jul ! Efter det gick jag upp till de stora huset, fick en liten julklapp. Trisslotter, vann 85 kr, TJOHOO ! Man brukar ju fan aldrig vinna på dem ! Glad blev jag iallafall!

När klockan slagit 17.00 så sattevi oss alla vid matbordet och åt tillsammans, det var mysigt. Vi pratade och hade kul. Efter det drog jag mig ner mot mitt hus igen för jag skulle göra klart en film till Farfar eftersom jag inte köpte en julklapp till honom, ville göra en själv istället. Den blev helt okej, han blev glad iallafall.
När jag väl blev klar med den så ringde Mamma mig och sa att vi skulle öppna julklapparna.
Jag fick så otroligt mycket fint, fast mera får jag på nyår, dels imorgon för då kommer Mormor ocg Morfar hit, det ska bli kul !

Just nu sitter jag bara och väntar på att min kille ska komma. Saknar honom, inte sett han på ett tag, kul att träffa han idag igen. Det blir nog en chill kväll med film och mys.

Men What ever, God jul och ha en bra fortsatt trevlig kväll. Puss!


** Bilderna kommer senare **


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0