Good morgon!

Är så otroligt trött och vet inte vart jag ska ta vägen, sitter inne i C klass rummet för att de  inte fanns en dator i mitt. Men  vad ska man göra liksom? Sitter och försöker skriva något på Svenska lektionen, en berättelse om Ronja om att hon inte varit ute på 7 år, att hon valde att ta med sig en sax, men What ever!
Men nu sitter jag också och lyssnar på Emil Edholms musik, den är heöt okej ! Han är sjukt rolig, ( - Självklart ska ögonbrynen växa ihop nu också, sa han precis från ingenstans. men men, de är våran Emil vi snackar om)

Men nu ska jag fortsätta med något. Ha en bra dag. PUSS




Vill ha tillbaka sommaren! Men men, snart är det ett nytt år! SÅ otroligt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0