Helgen...

Jahaa, min helg har väl varit helt okej, inte varit ute ett skit, men pojkvännen har varit här och Ronja var här i fredags. ( förlåt, du vet varför, som tur var så är de löst nu ) Vi var hemma hos mig och George skulle äta middag med min familj, taco blev det. HAHA!
Efter de så gick vi ner till mig och kollade på tv, sen så vaknade jag upp dagen efter utav att pappa ringde för jag skulle åka till mina kusiner för att fira Molly som fyllde år, det var mysigt. Sen kom jag hem igen men då hade Ronja redan dragit hem, George var kvar det var mysigt tyckte jag. Vi satte oss och kollade på film igen och hade de skönt.

Dagen idag: 
Vaknade upp och hade min kille hos mig igen, skit mysigt, i kollade på film på morgonen och hade kvalitetstid tillsammans och jag var hyper som bara den alltså, han väckte mig kl 08.00 men WHAT EVER, fick mera tid med honom så de var bra! efter ett tag så smsade jag Ronja och frågade om vi kunde träffas, då sa hon att hon skulle till "til pizzerian" för att äta, hon frågade om jag ville med och vem tackar nej till det liksom, inte jag iallafall!
Vi beställde maten och drog hem till henne och kollade på ´Alexander den store´ den var bra, men kompicerad film, var tvungen att tänka som bara den , SKIT JOBBIGT ! efter de så drog vi oss till "til pizzerian" igen för att Ronja vart sugen på choklad, efter det var jag tvungen att dra mig hem igen, så vi gick mot bussen men konstigt nog så kom de 3 tanter och en gammal gubbe dit också, Jag och ROnja höll på att DÖ av skratt när dem började snacka! Dem betärrade att 2 av tanterna skulle till Göteborg och den gamla gubben skulle med. OCh sen att en av tanterna hade en sköldpadda som hon älskade något speciellt mycket, hon ville ha tillbaka den och att den var så otroligt vänlig. (SKIT ROLIGT) 

Dagens värsta!!  
När jag satt mig på bussen och det var min bussplats som kom på tur så klickade jag på stop, Men bussen stannade inte.
Jag skrek : HALLÅ, JAG SKA AV HÄR !
Han: (TVÄRNIT ) 
Jag: * pratande med mig själv*  - BÖG JÄVEL! 
Han: Jag kommer kalla på polisen om du förtsätter, förstår du det ?!

Jag gick ut ur bussen och eftersom jag var så irriterad slog jag till bussen och började springa... Men juatnu har jag så ont i handen så de känns som om någonting är av eller något! 
Kanske ska kolla upp de eller något, eller så går de nogbara över! 
* Ringde Ronja och berättade allt, hon bara skrattade och kallade mig massa roliga saker och sa att hon också skulle göra någonting liknande i sina dar*

Men sov så gott allt folk för nu ska jag prata med min kille.. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0