helvetet rasar samman!

Vad fan är de som håller på att hända, ska allt jag har försvinna? Ska allt som någonsinn varit bra bara gå sönder? jag sa förut: om du går när vi bråkar är det ditt val, men du vet hur mycketjag hatar det! jag klarar inte av sånt! allt kan dra åt helvete! När du öppnade dörren, tog på dig dina skor och jackan, varför kom tårarna?! Skulle jag bli sårad igen? Skulle den personen försvinna ut ur mitt liv? Nu har jag ingen aning :/
Kommer han att försvinna, kommer den personen som jag säger att jag älskar att dra sig bort från mig ? jag vet inte ? Men allt är skiit. pallar inte ! Visst, du gjorde ditt val att gå ut från min dörr, att inte ens vända och komma tillbaka, tack för den. Men What ever har jag lust att säga! eller som du säger * Jag bryr mig inte * Skillnaden nu är att jag bryr mig! Vill inte ha det så här... Men vad fan ska jag göra.. Tänker inte låta de ske, de värsta som skulle kunna ske just nu, men om de är bättre för dig. Gör de...

^  Hoppas att du kommer till mig ikväll Ronja, skulle vara skönt! skulle behöva dig hos mig just nu.. Vet inte vad jag ska göra! tack för att jag har dig. du betyder älskling!! *

            
( vet inte varför jag valde den här, men tycker den passar in... på ngt konstigt sätt.. jag älskar dig, du bär hela min kärlek )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0