inte så mycket mer.

Hur ska man sammanfatta denna dag..hmm.. Har väl inte hänt så mycket! träffade Thomas med Ronja en stund efter skolan pga att vi missade bussen och för att han var ledig idag, deras klass är lediga en dag i veckan*lyckostar*. Måste ju bara säga att både Thomas och Ronja har en sån sjuk humor och dem båda är nästan lika knasiga,HAHA! Jag och Ronja hade de iallafall kul på gungan (en skiit stor alltså) hon såg inget och jag satt på den, trodde jag skulle kissa på mig eller något! Sedan drog jag mig hem. Killen skulle komma till mig med. Vi hade de väl mys. Måste ju  bara säga: Älskling, faan vad söt du är när du sover! så otroligt gullig! Sen efter ett tag gick vi till bussen, klockan var väl runt 21.17 eller någonting liknande. De känns skönt att kunna prata med dig om så otroligt mycket. Tack för att du är ärlig också!

Dagens takar:
Vad är egentligen problemet med personer? varför är de så svårt att hålla saker för en själv när man sagt: Säg inte de här till någon om den verkligen inte vill? Känns de verkligen så jävla bra att hugga en kompis i ryggen? Varför inte bara säga sanningen på en gång? Jävla problem alltså, DAMP !
Om du inte är den personen som du sagt att du är, varför lever du som den då ? Varför inte förbättra den ? Att bli sårad är inte så jävla kul som du själv tror. Du måste väl för fan fatta de själv!
Skaffa dig själv ett liv och sluta ljuga bakom folks ryggar! Jävla mes!

                                                              
       
Måste bara lägga upp den här låten, kan inte sluta lyssna på den! den har så många olika meningar och betydelser för mig!

Puss och trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0