Julhandla

Idag har jag varit och julhandlat! Slutade skolan idag runt 11. Har julavslutning imorgon, går i skolan till 10.00 det är någon julshow i skolan som vi alla ska se tror jag.
Efter skolan åkte jag och Ronja till Väsby för att julhandla lite. Hittade massa olika saker, julklappar till kompisar och familjen, sedan hittade jag även en liten fin sak till mig. Jag hoppas den kommer passa bra till julen. 
Sen blir de väl lite annat till den *GLAD* 

Men när vi var på väg hem så kom de värsta, Vi satt i Väsby och skulle ta tåget hem.. Men kom tåget? NEJ! snacka om att jag fick damp. Satt där och väntade i ca 45-50 min på ett jävla tåg! är de verkligen så jävla svårt?! Varje år är de samma problem med tågen, varför inte bara fixa till problemen? 
Men WHAT EVER är iallafall hemma nu och de är jagglad för. 
Men nu ska jag sova, ska upp ganska tidigt imorgon för julavslutningen. 
Hare bra. puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0