kvällen..

Åkte till Ronja efter att Mormor och Morfar varit här, vi skulle hitta på något kul! men de fanns inget att göra där eller ute i Til så vi bad hennes mamma att köra oss hem till mig, min granne hade typ Chill krök. De var iallafall bättre än att sitta och inte göra någonting alls.
Så vi satte oss där, pratade lite skit, skrattade lite och lite bråk blev de men WHAT EVER, right?

Nu kom jag precis innanför dörren, känner knappt mina fötter pga kylan som är där ute. Vi har precis träffat Kevin och Niklas, de var väl helt okej förutom att de var kallt som fan!
Men nu ska jag lägga mig i sängen för att värma mig. så puss.


** Alla kan ha ett leende, men betyder de att allt är äkta? **


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0