...lugg

Då har jag klippt lugg igen då! vet inte riktigt vad jag tycker om det men what ever.
Men shiit vilken hosta jag har, det är helt tort i halsen får verkligen damp, kan knappt andas eller prata. jätte jobbigt ju!  

Pratar med Emma på msn, hon berättar att hennes byxor, som hon och jag har likadana håller på att gå sönder i skrevet som mina gjort! fett synd tycker jag !

Dagen annars har varit helt okej, slutade klockan 14.00, skönt men ändå ganska sent tycker jag !
Men nu ska jag fortsätta prata med Älsklingen..

Puss


( jag i lugg förut )


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAH! :D

tackars mina byxor! Stackars MIG! :D XD

puss

2009-12-07 @ 23:01:00
Postat av: Emma

Och förresten 14.00 är INTE sent!

jag slutade 16.00.... :(

2009-12-07 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0