natt-inlägg

Nu börjar de röra sig mot att lägga sig i sängen.. Inte för att jag kommer kunna somna men what ever!
Pratar med Pöjken i telefonen, fick nyss reda på att han har virus på datorn, de var väl mindre kul kanske !
Haha, aa hjärtat, jag vet att alla inte är perfekta men men, du duger för mig, för mig är du det! Oavsett om du tycker de eller inte ! Lovar dig de Älskling! <3

Filip; Du vet att jag alltid finns här för dig, mellan dig och din tjej! du vet att det kommer bli okej, hon kommer inse att hon inte kommer kunne ge upp! Om du gillar henne så mycket som du säger till mig så kommer de bli bra! men kom ihåg att du är speciell och om hon inte väljer att ta tillbaka pausen så är hon inte den rätta för dig. Men jag finns alltid här för att prata, du kan alltid slå en *pling* !

Själv har man väl varit i skolan och med Ronja, skulle väcka Thomas direkt när vi kom från bussen, men nej men självklart var han redan vaken:/ Vi hade kommit på värsta saken, så jävla roligt! men de får väl bli en annan dag kanske! efter skolan åkte vi hem till mig, vi skulle ha en tjejkväll, de var mys! vi skulle badat i jacuzzin, men de tar vi väl en annan dag, right?  Fixade nummer och snackade med hennes "nya ragg" haha, nice tycker jag ! Annars har jag inte gjort så mycket mera, förutom att kollat på Glee, fy faan vad den serien är bra!
Här kommer ett smakprov på deas låt!



Sov gott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0