seeg dag !

Så otroligt seeg dag, min morgon var inte så rolig! Kom int eupp ur sängen! slutade med att jag nästan rullade ut från den.. Måste verkligen lära mig att sova! Sen var det bara att röra sig mot bussen.

Skolan var väl helt okej, men seg som alltid. Slutade 13.36 idag, missade precis bussen från skolan hem igen så satt i skolan 30 minuter till för att få åka hem.

När jag väl kommit hem låg min syster sjuk i soffan, tycker synd om dig hjärtat!
Vi satte oss och kollade på One tree hill, shit bra alltså !

Men nu har jag färgat håret igen. Blev inte så stor skillnad men lite iallafall ! Sen när färgen börjar försvinna ska jag nog lägga in lite ljusa slingor tror jag !

Men WHAT EVER, nu ska jag upp till stora huset för att tvätta bort sminket och göra mig redo för sängen..
God natt, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0