Skolan..

Shululullu!
Nu sitter jag i klassrummet, har val. Det betyder att jag får jobba med vad som helst.
 Jobbar med SO, de är väl helt okej iallafall!
Men efter skolan ska jag och Ronja dra oss mot Stockholm, hon ska nämnligen ta hål i tungan.
Frågan är då om de är jag som kommer svimma medans jag ser hur dem gör eller om de är hon, de ska bli kul att se. Efter det ska vi väl kolla på lite kläer och en ny näspiercing till mig, de tycker jag ska bli kul eftersom jag haft den här nu ett tag. Men på något konstigt sätt så försvann den gamla igår för att min pojkvänn och jag hade väl de lite mys.. men vad gör de, så jag satte in en annan.. men nu ser jag ut som en tjur.. de är väl lite mindre kul *HAHA*  Efter Stockholm ska jag åka hem äta lite middag med familjen och sen kanske det blir så att jag träffar min kille. Får se hur det blir..

Ha de bra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0