Söndag..

Nu är de söndag igen då! Imorgon är de skola.. tråkigt nog. Men vad ska man göra ? De är bara att gå om man ska fixa skolagången, eller?

Idag är de Lucia, de var marknad nere i Sigtuna men jag hann inte komma dit, var med killen och sen åkte jag och Ronja till Coop för att vi hade vunnit där, men tydligen skulle vi varit där 09.30...så vi sket i att hämta ut pengarna( 100 kr bara) Men Ronja fick sitt godis ändå, hennes mamma köpte till henne!
 De var ju snällt!
Efter de skulle vi på Marknaden men vi kom försent. men WHAT EVER !

När jag väl kommit hem så gick jag direkt till sängen, vaknade nämnligen klockan 10 idag pga att min kille sov hos mig, vi somnadeväl runt 05.00 eller något liknande.. men de var mys.. kolladepå film och sånt.. Men Ronja va hos mig också de var också mysigt.. hon gick hem vid 02.00 tror jag?! Följde med henne ut ur skogen och sen vände jag. Men gud vad de var läskigt att gå igenom den själv.. så jag ringde upp Ronja för att kunna prata med någon på vägen eftersom George låg hemma hos mig och sov under den tiden, skit gullig var han !

Men nu måste jag snart sova så ska sluta skriva..
men sov gott ni alla..
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0