Torsdag..

Kan väl inte säga så mycket mer än att denna dag är ganska så SEG !
Tur att jag har dem i min klass (A)
Sen så har vi ju spanat in Ronjas nya ragg, haha! Inte för att vi va så diskreta heller, men som jag brukar säga; WHAT EVER !

Måste ju bara berätta en läskig sak, JAG HAR EN FÖRFÖLJARE!
Hur fan ska jag få bprt honom, han kan inte ens säga vem han är! jag får SPADER !
de är as läskigt, han går på skolan, han säger att han ser mig varje dag!  nu får de väl fan vara nog! Säg bara vem du är! helt seriöst!

Men men.. nu ska jag fortsätta med skolarbetet. Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer inte att dö! Jag är din superkvinna som räddar dig i alla lägen XD ;D

2009-12-10 @ 14:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0