Hemma igen..

Nu är jag hemma igen, så otroligt skönt att få sova i sin egna säng!
Helgen har varit helt okej, lite jobbig bara. Att gå upp kl 07.00 och sedan lägga sig runt 01.00 - 02.30, de är lite mycket för att göra massa olika slags lekar tycker jag. Men kul var det iallafall!
Under hela lägret kunde jag inte sluta tänka på mitt hjärta eller Ronja, undrade hela tiden vad dem gjorde!
Hade knappt någon tid att smsa heller för det var så mycket och sen när man hade "pause" så gick jag och la mig i sängen eftersom jag gått iupp så tidigt, men iallafall.. nu orkar jag inte skriva någonting mera för nu ska jag duscha och sen sova. De är ju skola imorgon, har prov för den delen också, ska nog försöka flytta det till någon annan dag eftersom jag har haft fullt upp och inte kunnat plugga.
Hoppas ni haft en trevlig ochbra helg.
Puss


( Plugg i skolan år 07 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0