mysigt kanske...

Jahaa, då slutade jag och Ronja kl 13.00 idag, egentligen ska detvara 13.10 men våran buss går 8 över så vi fick gå tidigare :)  Åkte hem med bussen, men för att mamma skulle hämta oss så skulle vi följa med henne och
handla. Haha, det var ju roligt ! *HOST*   Efter det åkte vi hem och spelade lite musik, lästa upp en sak jag hade
skrivit till Farmor på hennes begravning, Ronja fick tårar i ögonen, skit sööt var hon. Efter det så ringde jag George och frågade vart han var, eftersom han skulle hem till mig efter skolan! Sedan när han smsade om att han var i Ölsta fick både jag och Ronja panik, vi hade varken rökt och jag skulle springa över till min farfar för att hämta fyrhjulingen, det var ju mys ! När vi kommit fram till bussplatsen så trodde George att vi drev, men VAD? vi orkade ju liksom inte gå 1 km för att möta honom, sen 1 km hem igen :) Vi åkte, men det var ju lite blött ute också, men regn kan aldrig hindra mig ! 

Just ni sitter George och kysser min rygg, Ronja sjunger och jag sitter här och skriver för att ni ska ha någonting att läsa, men WHAT EVER, nu ska jag gå upp och äta! 
Hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0