orkar inte..

Vet inte hur jag ska förklara denna dag, men jobbigt har det varit..
Man tror att man kan se klart, men de är inte alltid som man tror.
Men tror man hittat dem riktiga, det visar sig motsattsen..
Man kan aldrig veta hur det ska sluta heller!
Men man kan alltid fukosera på framtiden och försöka gå vidare från det förflutna..
Men när man väl förlorat något som man verkligen inte vill, och den personen betytt mer än någonsinn så är det verkligen svårt! Hjärtat klappar fortare och fortare för man inte vet vart man ska ta vägen, ögonen fylls av tårar, av den kärleken som precis blivigt bortsprungen..
Det kanske handlar om tid, men måste hålla humöret på topp, hur ont det än gör i hjärtat!
Kärleken man hittat betyder skit mycket, men en vänskap som jag haft den betyder så jävla mycket. Nu är den borta! Ja önskar jag kunde få tillbaka den.
Verkligen känna den glädjen jag hade, alltid kunna skratta med dig. Alltid känna mig trygg och veta att jag kunde lita på dig, nu verkar allt upp och ner! Jag vill bara skrika och gråta ut allt på en gång, vill inte sitta med det inne längre!   Men som en skit underbar och fin tjej sa till mig idag, jag förstår inte varför det hände? Jag förstår inte varför det blev som det blev mellan er, hade du ens gjort henne något? Svar: Nej, Hon gjorde bara sitt val och hon fick göra det. För tydligen så sägs det att en bra och accepterande vän accepteras deras val, men denna gång tror jag min bästa vän valde helt fel väg.. !
En kille som just nu och förhoppningsvis ett bra tag framöver kommer betyda sa också att han finns här för mig, att jag inte ska skämmas för att gråta framför honom..

När skol-dagen väl var slut var jag lite med George, han slutade 11.30, så jävla skönt, men han väntade på mig, så jävla sööt han är ! Efter ett tag skulle jag och Ronja åka hem, mådde så jävla dåligt efter skolan så Ronja och jag bestämmde oss för att göra pannkakor och kolla på tv, det var jätte mysiigt :) Tack gumman! Du får mig att må så mycket bättre, du får mig att håll aupp mitt självförtroende när jag egentligen bara vill släppa allt och springa.. 


* två låtar som fick mig att tänka, *
Mily Cyrus- the climb. Att man kan klara det om man offrar lite.. att man kan klara det även fast man är rädd att man kan fortsätta med det och att man ska vara stark även om man kanske inte alltid kan !
Erik Hassle- Dont bring flowers after i´m dead. Den är bara så otroligt bra när jag är irriterad brukar jag lyssna på *  den nu.. känns bara så jävla obetydligt ibland ! *


 


Kommentarer
Postat av: killen fra norje;)

Du är så underbart snygg alex ^^

2009-12-10 @ 17:12:50
Postat av: malin

jag valde inte fel väg :D

2010-01-02 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0