rättvik nästa!

Hejsan svejsan !

Jag ville bara säga förlåt för att jag inte skerv någonting igår efter att jag sa det... Men jag orkade verkligen inte för jag var verkligen trött. Men iallafall, nu ska jag berätta lite om denna dag istället! ¨

Slutade skolan idag klockan 13.00 för att jag skulle åka till Rättvik, konfa-läger alltså!
Skulle säga hej då till Älsklingen, men mamma satt i bilen trodde jag skulle ta bussen men eftersom jag bara hade 1 timme och 30 min på mig att packa så kom hon till mig för att hjälpa mig på traven. Sedan så gick jag och sa hej då till George, det var väl lite jobbigt men som tur är så är det bara en helg :)
Efter de så satte jag mig i bilen och skulle åka hem, vi åkte mot Valsta men vi kom inte så långt för det var nämnligen någonting som hänt, såg ut som om en krock eller något liknande hade hänt!
så vi vände och åkte sedan hem, jag var jätte stressad hela tiden!
Vi hämtade upp mina syskon vid skolan och släppte av Ronja då med, jag hoppas du har det bra ikväll, saknar dig gumman !

Men iallafall nu sitter jag i rummet på lägret och väntar på att vi ska gå och lyssna på Titus!
Emelie, Erica och Elin sitter här inne medans de andra är på "lektion". Vi lyssnar på musik och har det mysigt!
Men hoppas ni alla andra har det bra, hör väl av mig senare, puss




( länge sen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0