sjukaste förfaan!

Shululullu :)

Haha, fyfaan asså!
När jag väl åkt hem till Ronja igår och fixat mig lite och haft lite skoj så drog vi oss mot bussen och skulle möta George vid Märsta C, efter vi gjort det så mötte vi Crippe och hans kompis. Dem skulle till UH i märsta så vi följde med dem för han sa att Rahat skulle vara där. Jag hade inte träffat han på jätte länge så tyckte detvar dags nu :) 
Sen så slutatde det med att vi stanna där.. När v väl skulle ta oss där ifrån började det roliga! Vi förljde med Rahat till tåget så att vi kollade att han kom med tåget hem efter det så skulle vi ta oss till Centrum och då ville jag gå, dem andra följde med istället för att ta bussen.. Vi började gå och snackade lite på vägen sen så kom en JÄTTE läskig tunnel och så klart så ville Ronja och George gå den vägen men inte jag för den såg så jävla läskig ut, tillslut gav jag med mig.. När vi väl gått igenom den så kom det en brant backe upp och det var lerigt där så vi alla höll på att halka, vi såg ut som Bambi på hal is.  Efte det så var det staket och dem var ca 2 meter höga och vi var tillslut inlåsta i Märsta där dem håller på att bygga om, inte bara det utan att det var fullt med lera överallt och det kändes ju mindre bra. ÄCKLIGT ! Efter ett tag bestämde vi oss för att gå tillbaka och då hittade vi en bättre väg än den vi kom upp från. 

Men nu ska jag dra, pappa ropar!
Ha en bra kväll och ta det "lugnt" :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0