Söndag!

Hejsan Alla!

Idag, vad fan kan man säga om en Söndag? Finns väl inte så jäva mycket förutom tråkig dag.
Men knepet är ju att man kan göra den rolig...
Träffade Malin åt middag med henne och Baltzar (hennes kille) .
Hon tog en kebab med bröd och jag tog en sallad, den var god :)
Baltzar gjorde inte så mycket mera än att bara kolla när vi gluffsade i oss maten. Han spelade också och informerade om hur det gick för honom!
Efter det så drog jag hem till Ronja, efter det så träffade vi MIN lilla tönt , George.
När vi väl kommit ner till Märsta station så ringde vi Thomas, det tog ju ett tag innan han kom men tillslut så gick de. Mötte han vid Prima/brunos.. Det var ju lite mys iallafall..
Men det jobbigaste var ju att det är så jävla dåligt väder här i detta land, Hatar det !
Men aja, inget jag kan göra åt saken förutom att åka utomlands som jag snart ska, Spanien here i come :)

Nu ska jag väl lägga mig i sängen, kanske ringa George.
Ni får ha det braa.. pusspuss & sov gott !
Malin och Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0