My shiit ...


Shululullu!

Jaah, nu har jag väl också en liten sida som ni kan läsa om mig på! Najjs ju !? HAHA!
So let´s start !

Vaknade av att min mobil ringde kl 07.00, min lillesyster som ville terra mig.  Känslan av att klippa upp ur sängen var ju mindre rolig! Sen var det dags att åka och lämna mina syskon vid deras skola. Men skillnaden från denna dag var ju att det var inte våran mor, utan det var morfar.. Mamma & pappa är ju i Dubay, skönt för dom tycker jag ! Men nu återgår vi till min dag.  Efter vi lämnat av mina syskon så kom Ronja in i bilen, det var ju lite mys. Sedan så började morfar prata om finska och svenska språket, HAHA!!  Eftersom han är finsk och min mamma är de så är jag ju en halving, eller vad man nu ska säga.
Sedan var det väl skol dagen, de gick helt okej tills vi mötte George och Thomas. Vi satt och snackade och massa skit, sen så gick vi ut och rökte sen hade jag tydligen skippat en lektion. ( Lite mindre bra kanske, men WHAT EVER )   sen så hade vi lunch, sen följde George och Ronja med till Centrum för att kolla om jag hade pengar på koret! Det var ju rena skämtet, hade ju inte det :( Får väl de snart igen :)
Dagen slutade iallafall bra tycker jag :)

Iallafall, nu börjar det kanske bli tråkigt att läsa... så snart drar jag väl hem till Ronja och fixar till mig lite :)
 Hare så bra, så länge!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0