efter nyår, en ny början!

Nu är de klart, jag har bestämt mig! 
De är nya tag som gäller! 
Ny facebook, ny blogg och nya regler i mitt liv! 
Klarar de inte mera, vill inte längre tänka på det! 
Det ska ha sitt slut nu ! 
Och Ja, jag hade fel angående vissa saker, Men de är inget jag kan ändra på nu, för nu gäller de en ny början.
Den nya jag, mitt rätta jag! Den jag var förr är ingen som längre finns kvar! 
pga de som hänt så finns de inget tillbaka, bara blickar fram i livet och hoppas på de bästa utav all röra! 
Pussen ! 


Ögonen, de är de ända som säger sanningen !

Kommentarer
Postat av: tovis

Den nya jag, mitt rätta jag! Den jag var förr är ingen som längre finns kvar!



trodde du sa att du alltid var du ? tack då vet jag

2010-12-20 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0