gott nytt då !

Kom hem från Björn och Tiina för några timmar sen, de var en as nice kväll med lite dricka och myspys med spelet UNO ! Haha as ball grej ju.
Men idag blir de fest i Märsta eller i Lidingö, ska duscha nu och sedan blir de fin-middag och utgång för min del.
Men what ever, Hoppas att ni alla har en bra sista dag på detta år och en bra början på de nya !
pussen.

(jag och syster, haha sååå sööt ! )

Ni fick inte mig att släppa allt, de var allt som släppte mig..
pga de som hänt så är de ändå acceptabelt..
Men just nu är de en sista dag på detta år, men de är en början på något nytt!
Jag har gått vidare, jag har släppt de som hänt och just nu påbörjar de som är..
Tack för de ni lärt mig, tack för hur jag fick reagera och tack för eran hjälp!
Men nu lägger jag ner denna blogg..
Jag kommer att fixa en ny för de här är gamla minnen jag kommer ha kvar men de är inte i de livet jag lever i längre..
Så jag önskar er alla ett bra nytt år och hoppas ni tar tag i de ni vill ha !


Kommentarer
Postat av: tovis

kwfft dåå :((

2010-12-31 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0