i will do IT !

 * Känslorna slår till,
illamåendet kommer och jag inser vad som händer.
Livets väg kommer aldrig att vara en lätt grej, de är iblnd lättare än svårt.. Men aldrig blir allt perfekt!
Om jag fick välja skulle de här aldrig hänt..
Jag valde tydligen en väg som jag inte visste om.
Jag är ledsen för de som hänt och för de som kommer att hända..
Men de är så det måste bli!
Klarar inte av trycket längre,
Smärtan stiger och tar över min kropp som en sjukdom..
Hjärtat bultar knappt, de ända jag känner just nu är sorg och smärt!
Jag ska bevisa för mina nära och kära att jag klarar det,
Jag ska kunna ställa mig upp, våga stå för mig själv, ingen annan! *


Vaknade vid 11.00, ska fixa mig nu för att åka och julhandla med Farfar, han behöver lite sälskap också så de ska blir roligt! Dels så var jag och farfar hos Farmor igår, Har inte varit hos henne på länge men de var skönt at komma dit, allt jag hade i huvudet försvann! Jag saknar henne så mycket! Vem fan ska jag prata med när de gäller henne? De flesta tror de är lugnt, men de är de verkligen inte! 
Jag tar fortfarande på mig skulden för att de hann gå så längt att hon hann dö! 
Men jag måste hålla allt inom mig nu, jag ska visa mig stark igen, inte svag som alla ser mig just nu ! 
What ever, ska fixa mig nu.. 
Dels blir de en ny blogg snabbare än vad jag trodde, de är bara en tidsfråga innan denna blogg läggs ner. 
HEJDÅ ! 

 
Bilder håller kvar minnen,
Känslan försvinner snabbare när man tappar personen som finns i bilden.
I will really miss it!


Kommentarer
Postat av: tovis

alexandra ta inte det där som jag sa så jävla hårt, hoppas du gör det för dig själv och INGEN annan. Det är inte värt att bevisa ngt för ngn annan än dig själv har jag märkt.

2010-12-22 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0