i will never forget!...

Hemma liggndes idag med, fyfan vad jag hatar det här!
Hoppas verkligen jag blir bra till på lördag för då blir de fest här hemma !
Söndag är de pappas födelsedag så de ska bli roligt, sedan kanske julmarknad också!
Kanske hitta något roligt * SMILE *

På torsdag kl 18.00 sittar jag och väntar på min tattoo !
Hoppas verkligen att de ska gå bra och att jag överlever smärtan.
Helgen skll inte bli försörd pga den. Ha  HA..
Men what ever, nu ska jag färga min syrras hår och hoppas ni ala har en bra kväll
för själv ska jag dricka te och bli av med min feber.
Pussen.


S (H E) B E (L I E) VE(D)


Kommentarer
Postat av: George

kuligt

2010-12-08 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0