let me inside my Friend, dont push me away!

När fan ska de ta slut, jag pallar verkligen inte vara sjuk länge ! Fucking FLIPP!
what ever, hoppas verkligen att de blir bättre till imorgon så jag kan göra den där tattueringen, fyfan alltså!
Men aja, somd e ser ut just nu blir de kl 18.00, får se om de blir flyttat till 11 istället men de tror jag inte!
Sedan ska Josefin med också för mamma vill inte sitta med, så min älskling ska med ! * SMILE *
Hoppas verklogen att de blir bra också, men det kommer den säkert att bli.
Iallafall, just nu tar jag dag för dag och ser inte in i framtiden..
ska klunka i mig mera te nu så jag blir bättre, SMARRIGT!
Pussen


you will see it someday my friend, you just have tooo let me inside first...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0