ny start i livet, de skulle behövas!

Grattis, du har lyckats! Du gjorde de du lovade mig, Nu är de gjort och tack så mycket.
du sa att du älskade mig, du sa så mycket vackert till mig men nu är de över.
Nu sitter du och sprider allt som jag sagt till dig, allt jag delade med dig är över.
Vill tacka dig för allt som du lärt mig, att inte lita på någon!
Du sa att jag alltid kunde lita på dig, bull shit va? !
tydligt det!
Iallafall, jag ska vara mera mogen än så.
Så ha ett bra liv och hoppas att du inser själv vad du har gjort!
Att sprida rykten om en du älskat, jag tappade allt för dig nyss!
du var så otroligt mycket bättre förut, förstår verkligen inte vad du håller på med?!
Men de är väl what ever, right?
Inget jag ska behöva bry mig om längre.
Hare bra, och lycka till med allt. * SMILE *
Om du ville förstöra allt mellan oss, förstöra de jag respektera dig för så finns de ingen respekt kvar.
De är nu över, allt är slut!
Detta var slutet på boken, nu är de dags för något nytt, Längtar tills glädjen kommer tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0