please dont!

Sanningens ögonblock för mig!
Du har redan insett hur det är Gumman, tyvärr är jag lite seg på det.
Antagligen är det väl för att jag inte vill förlora dig, förr så hade vi alltid de kul tillsammans nu vet jag inte vad som hänt.. Känns som om en bomb exploderade rakt på oss..
vi snackar inte längre och när vi gör de är de en kall stämning och de är jävligt irriterande!
vi har gett varandra chanser och de verkar inte fungera och jag vet verkligen inte hur vi skall lösa det här..
Antar att de bästa sättet är på de sätt du redan gjort dig redo för.
De ända jag kan säga är att om de blir för jobbigt för dig, hör av dig då!

* Minnen tillsammans*
Kommer du ihåg hemma hos dig när du skulle ta fram din " andra hand " ( basebollträt ), Jag slängde upp dig på min rygg och spankade dig som ett litet barn, HAHA de var ett minne jag aldrig glömmer!
Du vart så irriterad så du började skratta och du kunde inte ställa dig upp, när du hade fått mera krafter så ställde du dig upp för att gå ner igen men jag puttade ner dig i soffan igen! Haha, kan inte sluta le när jag tänker på de minnen vi har tillsammans.
De roliga och de tråkiga men de var ändå vi två tillsammans!
De kändes som om du var min syster jag aldrig fick, en som alltid fanns vid min sida! aldrig skulle du lämna mig..
Men just nu känns de som om vi inte har någon kontakt eller kan prata med varandra, allt har blivit till en stor röra..
De du ger dig fan på att du ska klara det kommer du klara av!
Du har varit stark under tiden jag känt dig och du kommer fortsätta vara stark nu!
Jag vet det gumman !
Kämpa för de du vill ha så klarar du dig fint!


what ever, but do you remember all of the times we had?
Please let´s bring it back, bring back the old times we had!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0