reagera, hur ?

Hur ska jag ta det här?
Vet inte ens hur jag ska svara längre, du tror mig inte!
Nu har de hänt så många gånger och varje gång så faller en bit av mitt hjärta!
I söndags kändes de som om de hade slutat slå, jag vart stumm och jag vet inte vad jag ska säga längre.
Jag försökte vara de du ville, jag försöker fortfarande med de jag lovade.
Bryr du dig ens?
Eller är de sanningen att du slutat bry dig?
What ever, jag har alltid brytt mig och kommer alltid att göra det!
Jag förstår att du mår otroligt mycket bättre utan mig,
Det är bra att du gör de du känner för,
Vännen, känslorna som var/är försvinner inte för det !
Irritationen och sårgen/kärleken sitter kvar och de man oftast gör är att trycker in dem i ett hörn och går vidare..
Med tiden som går så finner man andra känslor för någon och de hoppas jag att du gör för du är värd det!
Vi är kanske inte menade för varandra men jag vet att en vänskap inte skadar men just nu kanske de är bäst som de är just nu..
Vi kanske inte klarar av varandra nu på ett tag och de är så det får bli.
Du ska veta att om de är något så finns jag här iallafall, stöttar dig genom de du vill.
Hoppas också att du sköter skolan och de du vill med ditt liv.
De kanske är jobbigt just nu, men de kommer gå bra vännen ! Tro bara på de du vill..



Idag har de gått en dag med min tatuering, de svider lite ibland men de är lugnt iallafall.
idag blir de lite plugg och sånt mysigt, får se hur allt blir med skolan för just nu är jag jävligt skoltrött!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0