sparken på roopan gjorde allt mycket klarare i mina ögon!

Kan inte fatta att de kommer att hända, de som en gång var min mardröm och nu börkar de bli till min verklighet.
De är inte alltid ljust ute, så som natten faller till, faller min tro på hoppet också.
Tron på att leva lycklig och fridfyllt börjar bli till en dröm, inte min verklighet.

Ha en bra helg medans ni alla andra kan.
Hejdå


En gång för långe sedan visste jag inte ens om att livet kunde förvandlas till ett helvete på en fucking jävla dag, men egentligen så är de what ever, för en dag så kommer jag snart att ställa mig upp!
Kunna stå på mina egna ben och hoppas på att ni alla andra kan släppa taget och sluta snacka om mig medans ni kan kolla på er själva och lyckas med era liv istället för att förstöra mitt!
Önskar er lycka till ! * SMILE *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0