17 år !

jahaa, då var man 17 år då!
Fått fina saker, tex photoshop som jag velat ha ett tag nu, Tack så jätte mycket !
Var glad över att mormor, morfar,farfar min kusin Emil och Älsklingen var där! Och Tack Älskling för dem fina roserna och den perfymen jag fick, jag blev jätte glad! Sedan vart de tårta och Taco som middag. De blev också smällare och mys. Fick tre filmer, har redan kollat på 2 utav 3, men WHAT EVER! Nu ska jag fortsätta skriva ett klagobrev om papperskorgar, varför man ska dela in mat i en och slänga de andra i en annan när dem inte ens kollar! Men ha en bra dag så hörs vi. puss!

                       
                                                          * Måste bara säga att jag älskar den här låten! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0