5dagen

Nu är jag inne på den 5;e dagen, fy fan vad skönt att det snart är över! jag vill inte ha någon mera soppa, men idag fick jag iallafall äta köttfärs till! haha! suck on that idioter! men WHAT EVER.
Måste ju bara säga att jag tränade uppe i Valsta idag, först ville då inte Ronja med, men så klart så fixk jag med henne! Ronja, hur känns det, vem ska träna med min nu då, hahaa!
Men iallafll, dagen har egentligen varit sämst! just nu sitter jag och pratar med killen, men innan var jag på skiiiit dåligt humör för att massa idioter håller på, vad är egentligen problemet?! fuck off om ni inte vill mig något speciellt.

men iallafall, ska nattinatti nu. Puss


(bäääst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0