gråt inte, bli inte sårad..

Orden: Jag älskar dig, kan tydligen betyda olika för varje person!
Varje person tar det olika än vad man själv gör. När jag hör en kompis säga det, betyder det för mig att dem ställer upp, oavsett vilken tid,plats och vad som hänt.
När den personen jag älskar säger det till mig, öppnar sig hjärtat i mig, känns som jag lever i himmlen, att ingen annan kan få mig att må så bra!

Jag lovade mig själv att jag inte skulle gråta något mer för en kille, men att jag ens kan säga så ! Klart att man gråter när man inser hur nära man är på att förlora en person man varit med nästan varje dag, älskat någon så underbar och älskevärd!
Jag ville inte heller bli sårad längre, vad blir jag! Vad fan tror ni?
Allt kan ju bara försvinna för känns som om jag inte gör ett skit rätt!

 WHAT EVER. Hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0