it´s gone!

Vaknade klockan 06.50 skulle åka till skolan då, men när jag kommer upp till det stora huset så ligger mina syskon och sover så mamma skulle köra dem små barnen, så jag kunde sovit längre! Men WHAT EVER mer tid för att hitta en tröja jag skulle ha på mig, men det blev en munktröja iallafall. HAHA!
Men iallafall när jag kom till skolan var det bara helt vanliga lektioner * SUCK *
Skolan slutade runt 14.20, då skulle jag åka och handla lite mat med mamma, sen åka hem till Ronja för att ta bort hennes lös-hår som hon brände dit när hon var i Thailand, det var sjukt jobbigt! Det lovar jag er. Först tog vi balsam och gnuggade in det, det gick helt okej. Men efter ett tag fick jag ont i fingrarna och då tog vi Oliv-olja för det ska ju mjuka upp det där tydligen?! Det gick lite lättare, mina fingrar gjorde ont som fan fortfarande. Tillslut slutade det med att jag tog fram saxen och klippte, men de var ju inte så mycket som försvann förutom det som skulle bort! * GLAD* men "it´s gone" nu iallafall, haha!  
Sen kom jag hem, så otroligt skönt, la mig i soffan och ringde killen, mys ju !

just nu sitter jag nere i mitt lilla hus och lyssnar på musik, skriver lite och har det hem trevligt bara. Förutom att det är jävligt kallt och snart dags för en rök pause i det kalla vädret, Dels vill jag bara informera om att min kille måste ju verkligen älska att somna till min röst eftersom han gör det hela tiden eller så måste det tyda på att jag är så jävla långtråkig i telefonen så det finns inte!

Ska röka nu, puss


(Älsklingens jacka, love u bby )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0