MYS JU!

Slutade 13.10 idag, så jävla skönt!
Mamma stod utanför skolan för vi skulle handla igen , den här gången följde Ronja med. MYS JU !
Sen körde vi hem henne och jag fick två play station spel, KUL JU!
så när jag kom hem satte jag mig och spelade, eller efter jag hade sovit i 2 timmar. Tror jag börjar bli sjuk, fryser hela tiden och jag hostar som jag ska föda genom munnen eller någonting! 
Efter jag hade spelat lite så kom min kille, JIPPI! det var mysigt tycker jag !
Vi snackade och hade lite tid med varandra, ibland behöver man det också.
Synd bara att vi inte bor speciellt nära, men ändå i samma kommun, men WHAT EVER, kan iallafall träffa honom varje dag ! * GLAD* När hans bror skulle hämta honom så följde hans mamma med, första gången jag träffade henne, det var lite pinsamt eftersom jag gick med mjukis och tjockis-tröja, men hon var jätte söt. Så det var inte så jätte pinit som jag trodde, men nu måste jag komma dit också. Det ska bli kul !

Ha en bra kväll och sov gott alla. Puss


( bild från när jag var blond )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0