mys med syster!

kom typ nyss hem från Ronjalajjnen, George drog innan jag skulle dit, de var tråkigt för då skulle han ju inte sova med mig inatt ( tråkigt ) Men jag träffade Ronja och det var kul, vi satt och pratade och kollade på Sex and the City, de var as kul. har inte sett filmen på länge. Sedan kom pappa och hämtade mig så jag slapp gå hem i kylan. Det var skönt! Men nu har min syster tagit fram popcorn och dricka så vi ska ha det lite mysigt, bara jag och Fanny. Hon och jag hinner inte umgås så mycket längre pga att vi båda är olika och vå bråkar för mycket men nu är det bättre! Tack gumman!

Men eftersom min syster inte orkar gå och sätta på en film så ska jag göra det, hon är knas! Men ha det bra så hörs vi alla läsare. Puss


Kommentarer
Postat av: George

Yeeeesss!!! det finns ingen "What Ever":D:D<3<3

2010-01-05 @ 13:25:25
Postat av: George

Yeeeessss!!!! Det finns ingen "What Ever":D:D<3<3

2010-01-05 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0