slut på diet

Idag tog soppan slut, mamma och jag orkar inte göra en till imorgon eftersom vi ska göra om det senare, men de var helt okej under dieten. Förutom att jag tänkte på cola hela tiden, men what ever. Imorgon blir det cola and i love it! ÄNTLIGEN!!!

Dagen idag har väl varit sådär, fick flipp på min lärare igår eftersom jag inte fick skriva min berättelse om en kåt Ronja på svenskan, innan sa hon att det var okej och senare sa hon att det var som en litet porr-film, sjuk lärare! man iallafall imorgon ska jag till ungdomsmotagningen/psykologen. får se hur det går. Nu orkar jag inte skriva mer ska prata med Älsklingen nu sen sova. Puss


mitt liv är tillbaka :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0