Söndag..

Nu sitter jag i köket och har det lite tevligt med mig själv medans Fanny och George sitter i rummet intill! Ska väl dit snart och se på ngn film eller något liknande.
Idag har det väl inte hänt så mycket mer än att jag varit med killen. Mys iallafall!

Om ni undrar varför jag skriver så mycket om honom är för att jag ALLTID är med honom, dels skiter jag i vad ni andra tycker för han ingår i mitt liv, han är MITT liv. <3 love u my bby !

Ska inte skryta nu men, jag är ledig imorgon SKÖNT!! Ska väl ta en slapp dag, och förlåt hjärtat för att jag inte orkar gå på bio, men vi tar de en annan dag! Du ska ändå gå med Vigen nu så det kommer bli kul för dig.

Men What ever, nu ska jag gitta så hare så bra. Puss


( jag och josse, under lägret på konf. Tror det var sommaren 08.ej säker )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0