^THE PANNKAKS TÅRTA^

Den 25 Januari hade jag två månader med min Älskling, mysig kväll var det. Mamma och pappa hade köpt hem pizza och vi hade det bra. kollade på tv, spelade kort med mina syskon och massa annat.

Igår var Josse och Emma hemma hos mig, vi firade min födelsedag med pannkakstårta. MUMMS!
Fast det var ju lite mycket chocklad i den, men What ever, vi fick i oss en hel del. Kändes ju som om man skulle spricka efter. Men iallafall nu sitter jag på lektion och jag otroligt tråkigt. men snart har jag lunch kanske blir efter det. Både jag och ronja hoppas på GUD att det blir god mat!

Måste ju bara tillägga att jag sov bredvid Pappa inatt och det var otroligt skönt eftersom mamma var och jobbade så passade jag på. Men lite pinsamt vart det ju eftersom jag tydligen hade pratat i sömnen, HAHA!
Jag hade legat helt rak och på ryggen, helt plötsligt hade jag sagt: YEEEEEEEES!!
Mer än det tänker jag inte säga. HAHA. Ha en bra dag. puss!

Två bilder från igår då. Synd att det inte blev en på Emma också men de fixar jag en annan dag!


( det står : The Pannkaks Tårta! )


( Josse och Jag, så fiin bild* HOST* Men Emma sa: Se nöjda ut nu! Bilden visar ju iallafall att vi blev det, Right?)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha men ni lyckades ganska bra tkr jag! :D



en bild på mig lär ta tid XD

<33

2010-01-27 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0