home sweet home !

Nu har jag varit hemma ett tag, mpste väl erkänna att jag saknat min familj mycket ! Sedan har jag saknat alla de vänner som jag har! Imorgon ska de bli en dag som vi alla aldrig glömmer ! 
Pannkakor och cola, Mmmmmmm, njuter redan ! 

Men iallafall, nu ska jag väl "ta lite frisk luft" ( röka ) 
Dels, har tänkt lite, jag sa ju förut att jag skulle sluta röka, men de var fan svårare än vad jag trodde. så vi tar de lite lugnt, någon dag klarar jag de nog! 
Men what ever. 

Pöss


Livets väg kan vara tråkig och lång, men glöm inte att de är de ända livet du har, så gör den glad och lycklig. 
glöm aldrig att de är för dig du lever, ingen annan ! De är vad jag lärt mig, iallafall just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0