lämnaden..

När man väl inser att man är påväg att förlora någon/något man älskat blir livet mycket svårare.
Man måste finna nya tag i livet eller kämpa för det man vill ha, ett tag ifrån varandra eller en evighet utav varandra, de bestämmer man själv. Iblands måste man till och med sälja eller ge bort de man älskat också.
Livet har sina komplicerade tillfällen, man får finna ett sätt att lösa allt på.
Men nu åker jag snart till norge igen så då får jag lite tid för mig själv, tänka och hoppas på olika saker. Finna ny ork i livet. När jag väl kommer hem löser jag nog de mesta. Mitt sommarlov börjar då !
LEt´s have some fun  BITCHES !
Men what ever, de som betyder mest, fixar jag då.

Kanske ska säga också att jag kommer nog inte skriva så mycket här när jag är i norge för att datorn är knas. Men hör nog av mig till några.
PÖSS, Love u !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0