norge...!

just nu sitter jag i norge, så om jag skriver knas ar de darfør!
Men iallafall, gjorde ju slut med George før ett tag sen, visst det var otroligt jobbigt men kanske var de bra før oss båda. Sedan kanske man ångrar sig ibland, men de ar før att kanslorna styr, man kan komma øver allt men ibland ar vissa saker svårare. men jag øverlever!

Iallafall, snart ar de torsdag och då beger jag mig hem igen, ganska skønt kanske..! men what ever, orkar knappt skriva eftersom de inte går att skriva på riktig svenska, haha ! Men dagarna har har varit roliga och ångrar de inte !

men nu ska jag snart sova !

( When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile )
De ar val de jag måste lyssna på, right  ?


back in the days........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0