One last time baby..

Ibland måste man inse att det kan ha ett slut, att det är sista gången man ger förhållandet ett försök.
Den sista gången ger man allt man vill, att man ska försöka. Att man ger varandras hjärtan ett försök.
Förhållanden kan vara så otroligt underbara samt kan dem vara så otroligt jobbiga och man vill bara få ett slut.
Men om man fortfarande älskar den andra ersonen i förhållandet så ska man försöka, man ska INTE ge upp.
Man ska lösa allt.
Jag frågade en person igår varför man inte kan spola tillbaka tiden i förhållandet och se hur man hade det i början utav förhållandet...
Han svarade att det inte går för att allt ska alltid bli komplicerat!
jags ka försöka inse hur jag var, hur han var, Allt är värt en ny chans..
Du och jag är värda det, i mina ögon är du min sol, Solen som lyser upp min dag.
du är regnet som faller ner, som visar att det är okej att gråta, att du ställer upp för mig. men att solen alltid kommer upp efter.
Du är regnbågen som gör allt underbart och någonting vackert att se på.
Allt det jag nyss skrev, du är jorden för mig. Du har mitt liv värt att ge ett försök. Du har gjort MIG, den jag är idag är mycket bättre än den jag var för ett år sedan.
Jag vet också att jag har lovat mycket, tex. att jag ska sluta röka, nu är jag snart där. jag har bestämt mig för att jags ka, för vad är de för bra med att röka, man får sämre kondition och jag ska få min gamla kondition tillbaka.
Grejen men att försöka på nytt är att man kan börja om, man kan iallafall försöka.

George Abudaff, Du är min Ängel i livet. Du får mig att le samt får du mig att bli ledsen. du kan till och med få mig att vara glad så att jag gråter. Alla minnen tillsammans med dig är så underbart. Tack för ett nytt försök, vi ska bevisa att vi kan! Vi ger hjärtat till varandra och vi ska göra oss lyckliga!
Och de är nu jag ska sluta skriva för jag ska snart åka till dig, både jag och Bamse.
Älskar dig min ÄNGEL!

( detta var ett inlägg utan WHAT EVER ) HAHA <3

                                    
                                    Låt inte denna låt bli sann, älskar dig älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0