out and gone ..

Då skall man ut ikväll! * SMILE *
Har inte varit ute på evigheter känns det som, haha !
what ever, ska träffa josefin, ska bli superduper kul ju !
Vi ska väl hitta på något roligt. Får se när jag kommer hem ikväll.
Men what ever, ska snart fixa mig lite till..
för den delen har jag fixat lugg igen, får väl se vad folket tycker om det.
Frågan är också om jag ska träffa Älsklingen ikväll, får väl se vad som händer.
Livets egna vägar går jag, men ni alla får ha en trevlig kväll så ses vi.
PÖSS


Farmor; jag saknar dig, du kommer alltid att finnas hos mig, varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund.  Livet är inget utan dig! Tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0