Tråk mitt i natten! :)

Bara för att jag har så tråkigt när klockan är 02.25 så skriver jag här! Vilket kul liv jag har/ naat ! 
Men what ever, de drabbar bara mig * SMILE* Men what ever, ronja hon fick mig på lite bättre humör. Sedan på lördag kanske jag åker till Jordbro och träffar min lilla Beebis ( juan ) guuuud vad jag saknar honom, han fick mig alltid att må bra, han var min lilla ängel i livet! skulle göra allt för att han ska må bra! tyvärr har vi tappat kontakten lite men de tar vi igen ! men men, vi får väl hoppas att de blir bra igen ! lööve him ! 

Men iallafall, ska väl skicka ett sms till honom nu, även fast han sover men de skiter väl jag i, kanske (A) haha!
Men iallafall, hoppas ni alla andra sover gott och drömmer sött!

Natti och vi hörs imorgon. puss på rumpan !


juan Beebis, alltid lika sööt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0