väntan..?!

Känns som om de ända jag gör är att vänta, men inte f*n vet jag på vad? Livet är då konstigt! var bara tvungen att skriva de *smile*
Men what ever, idag har jag inte gjort speciellt mycket, saknat min kille, nästan dött i värmen, brannbilen kom hit och fyllde i våran pool ännu mera, haha! De var kul.
Sedan har jag väl varit med hunden sedan chillat galet! Men nu sitter jag och väntar på att Malin ska komma över, Mys ju ! undra vad vi ska hitta på (A)
Men aja, hare bra och så syns vi imorgon.
Mamma fyller 40 imorgon så vet inte om jag hinner blogga på dagen men kanske kan smyga iväg en stund.
PÖSS


Öland 2008, så otroligt mysigt! Gud vad jag saknar det!
mina syskon kan ju vara söta ibland också, hehe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0