VARMT/ YÄÄÄÄS

Då är det lika varmt idag igen då, på med kortkort myxor och ett linne kanske. Sedan blir det väl poolen och hunden som gäller för mig. Men gårdagen, den var väl helt okej. Kul att träffa lite folk igen, tror jag verkligen behövde det! Att få komma ut lite, tack så mycket mamma och pappa ! * SMILE *
Men iallafall, Älsklingen kom hem till mig igår också, vi hade det mysigt, vi satt och pratade lite, myste och hade det bäst! Men tyvärr skulle han dra idag och bada med sina kompisar på ett nytt bad i märsta. Men det är väl bra och skönt för honom, jag finna ju alltid via telefonen, haha !

WHAT EVER, nu har jag inte tid med det här, nu ska jag ut och ta ett dopp!
PÖSS


Glömmer aldrig denna dag ! Löve it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0