dagen efter..

Jaha, då var det dagen efter midsommar. Kanske skönt för några mindre för vissa andra.
Dagen igår var väl helt okej.  Var med George och George.
Jag och George var först här hemma, sedan drog vi hem till honom, vi satt och kollade på lite tv. Sedan kom George och vi satt och snackade lite, drog ut till Valsta oh sedan till sätuna. Efter det drog vi hem.

Det mysiga med den 25;e var att min Älskling hade åkt och köpt underbart fina blommer till mig, GUUUUUUUD, shiiit ni skulle sett dem. Så otroligt fina. Men what ever, nu ska jag umgås sista tiden med Älsklingen för ikväll. Han ska nämnligen sova hemma inatt för jag ska bort imorgon på morgonen till mina kusiner...
Det ska bli kul.

Pöss


Never say never.. but that´s just what ever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0